Як організувати весілля своєї мрії?

Як організувати весілля своєї мрії?

Весілля. Як багато в цьому слові: і дівочі мрії, і білосніжне плаття, і надії на нове, повне кохання і пригод життя, і тихі затишні вечори удвох, і перша посмішка дитини, і спільні галасливі свята з танцями і… Словом, всьому початок — весілля.
І ось настав той самий день. Пропозиція зроблена, благословення батьків отримане, шампанське випите, квіти подаровані, дата вибрана. Що далі? Адже кожній парі закоханих хочеться, аби весілля було незабутнім і, звичайно ж, оригінальним, не таким як у всіх.
Якщо вам треба організувати торжество швидше (хоча поспіх доречний лише в двох, самі знаєте яких, випадках, і весілля до їх числа не входить), то можна банально звернутися у весільне агентство. Його працівники зроблять все швидко, без промашок і, можливо, навіть оригінально. Але в цього варіанту є два мінуси: великі витрати і повна відсутність вашої участі в процесі підготовки до такого довгожданого свята!

Якщо ж ви маєте в своєму розпорядженні час і відносите себе до людей азартних і творчих, то, як мовиться, — карти вам в руки! Отже, що можна зробити, аби ваше весілля стало по-справжньому ідеальним?
Перше — це заспокоїтися і перестати переживати, що ви щось не встигнете або забудете. Власний досвід показав, що самотужки відмінне весілля можна організувати за 2 місяці.
Друге — разом вирішити, яким ви хочете бачити це свято. Адже весілля можуть бути абсолютно різними. Класичне, з білим платтям, квітами і урочистою реєстрацією? Або може в стилі 18 століть з фраками, балом і білими рукавичками? А може, вам просто захочеться надіти ковзани і замість манірного гуляння удвох покататися в світлі ліхтарів на катку? Як організувати весілля своєї мрії Або одружитися на Гаваях в купальних костюмах, з квітковим вінком на шиї? Намагайтеся пригадати, про яке весілля ви завжди мріяли. Як тільки ви знайдете відповідь на це важливе питання, все інше приросте само собою.
Третє і не менш важливе — скласти план, що потрібно зробити і до якого терміну. Це необхідно, аби нічого не забути, а то в передвесільному сум’ятті хіба мало чого не буває.

Тепер прийшов час приступити власне до організації. Отже.

1. Запрошення на ваше торжество. Зовсім не обов’язково мають бути стандартними з магазина. Ви можете зробити їх власноруч. Складаєте макет запрошень у фотошопі з вашим текстом і фотографіями і друкуєте їх в друкарні. Оригінально, а вартість буде порівнянна з шаблонними запрошеннями придбаними у магазині. Або ж берете кольорову матову дизайнерську кальку і, надрукувавши на ній текст на звичайному принтері, робите щось подібне до сувоїв, перев’язаних стрічкою. Загалом, простір вам для творчості!

2. Зовнішній вигляд. Повинен відповідати концепції вашого весілля. Якщо ви вирішили під’їхати до Рацсу верхи на коні, то треба продумати туалет для цього випадку і не забути жіноче сідло для нареченої, якщо ж ваше весілля в стилі Кармен і Тореадора, то час пригадати про іспанські корсети, червоні квіти, яскравий весільний макіяж і дух пристрасті в очах!

3. Фото і відео. Обов’язкові. Адже спогади мають властивість стиратися з пам’яті. При чому настійно рекомендую не економити і не вішати ці обов’язки на вашу двоюрідну бабусю, щоб не спостерігати потім на знятій касеті сіру підлогу кафе протягом години. Професійний фотограф і оператор будуть з вами весь день і зможуть зберегти кожну секунду цього незабутнього свята.

4. Після реєстрації в Рацсі молоді зазвичай прямують по різних пам’ятних місцях свого міста. Позбавте себе від цього утомливого проведення часу. Адже існує безліч цікавіших варіантів! Влаштуйте собі фотосесію в красивому парку, або музеї, запустіть в небо білих голубів, поплавайте на човні або повітряній кулі, влаштуйте пікнік на газоні або просто сходите в кіно! Загалом, зробіть щось від душі і зробіть все, про що ви мріяли. Тоді навіть після багатьох років ви згадуватимете ці хвилини з гордістю і посмішкою.

5. Саме свято. Якщо є гості, означає з ними треба щось робити. Поїти, годувати, розважати або разом опускатися на дно впадини Маріанськой — вирішувати вам. Але якщо ви вибираєте гуляння, то хай воно буде красивим і оригінальним. Звичайно, елегантне кафе і смачне меню — це просто чудово. Але якщо бюджет дещо обмежений, і у вас немає можливості шукувати, то ви сповна зможете обійтися меншими засобами без збитку для естетики свята.
По-перше, відмовтеся від стандартної прикраси кулями. Придумайте щось своє. Сердечка на золотих стрічках під стелею або білі голуби з орігамі, вінки з живих гілочок і квітів, рожеві стрічки, балдахіни з шифону, — і навіть банальна їдальня перетвориться на вітальню палацу!
По-друге, заздалегідь придумайте програму вечора, аби за годину не виявити, що улюблений дядечко вже клюнув носом в салат. Але пам’ятайте — це ваше свято, тому вибирайте ту музику, яка подобається саме вам, а не мамі. Якщо залучатимете артистів, то звертайте увагу на різноманітність номерів, і наскільки вони вписуються в концепцію вашого весілля. Уміло чергуйте гуляння, тости, виступи, танцювальні паузи і конкурси. І тоді обов’язково почуєте захоплені вигуки від рідних і друзів наступного дня.
По-третє, не нехтуйте дрібницями. Не складайте столи в одну шеренгу, аби гості відчували себе, як в ресторані (навіть якщо це зовсім не так), дозвольте собі невелику розкіш — обслуговування офіціантами, це дуже поправить ситуацію. Придумайте елементи оформлення кожного столика, і обов’язково заздалегідь продумайте, як розсадити гостей, аби бабусі, що погано бачать, не виявилися в далекому кутку, а прудкі сестри і брати на передовій лінії.

6. Ну і на завершення, хочу нагадати, що весілля — це, перш за все, ваше свято! Організовуйте все так, щоб в цей чудовий день не думати, хто привезе нареченій букет і що робити, якщо за столом троюрідній тітці не сподобався салат з креветок. Не соромтеся залучати до процесу підготовки родичів і друзів. Сміливо довірте їм вирішувати всі проблеми, а самі насолоджуйтеся цим прекрасним святом Кохання!